underbar dag!

hejsan! 
Idag har det vart min dag! Började med att de ringde från skolan i morse när jag satt på bussen och sa att de visste vart min dator fanns ( som jag slarvade bort i fredags...) den låg på apoteket snälla som dom var hade dom ringt till skolan och sagt det :D Detta gjorde verkligen min dag, för nu slipper jag betala flera tusen för en ny. Kom hem från skolan och fick pluggat en del, städat mitt rum och börjat kolla igenom vad jag ska packa med mig till idre på lördag! Nu väntar jag på en god vän så ska vi ut och ta en liten promenad! :) 
 
kan även berätta att jag haft en underbar helg förutom det med datorn och att jag drog till jobbet när jag inte ens skulle jobba.. Lördagskvällen bjöd på bra fest och igår var det bakishäng hela dagen, usch man mådde verkligen som man förtjänade! 
 
puss:* 
såhär glad är jag idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0