Måndag

Hejsan! Haft en sjukt bra helg och nu är det ny vecka igen med nya utmaningar! massa saker inplanerade denna vecka och sen även en del plugg. Haft en helt okey dag i skolan och när jag kom hem somnade jag till en stund för jag var så trött efter helgens aktiviteter... När jag vaknade igen blev det plugg och nu har jag även städat mitt rum, det lönar sig inte alltid att städa bara för att få det fint utan även för att hitta bort tappade saker, som alla mina smycken jag letat efter men framför allt mina nya HÖRLURAR som jag inte ens hade fått öppna ur förpackningen innan de var borta, glad tjej med sina nya hörlurar dra nu och tränar! :D 
puss:* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0