Paus i helgen

Hade en liten bloggpaus denna helgen. Har haft en super trevlig helg med mina vänner! :) i lördags var det årsfest vilket var super skoj! Sen på söndagen var det bara mys med familjen på eftermiddagen och sen på kvällen kom Frida till mig och vi tog oss en liten promenad och snackade om gamla minnen, herregud vad man saknar vissa stunder..!
Igår var det skola igen, ny räcka och nya utmaningar. Har två prov denna veckan så kommer ligga lågt med träningen. Nu ska jag plugga klart historian som är tills imon! Idag fyller även min älskade vän Emelie år, hoppas du fått en toppendag trots att du är sjuk!:(
.
Puss:*


Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Bäst är du <3

2012-11-14 @ 13:14:55
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0