Låångt inlägg!

Hejsan!
Har inte uppdaterat på någon dag. I söndags var det solning, fotboll, kubb och fiske som stod på schemat! Äntligen är det sommar! Igår var det först skolan och sen direkt iväg till ge-kås och när vi kom hem drog vi och fiskade. Sen tänkte jag pluggat men ist drog jag ut och hoppa studsmatta med brorsan. Hoppade in i duschen och när jag precis kommit ut ur det ringde lillen så drog ut och gick en lång runda med han och Patrik, underbart varmt klockan 10 på kvällen. Var hemma igen vid 11 och somnade sjukt gott!
.
Gick upp vid kvart i sju, ringde lillen så satt vi och Chillade och käkade frukost innan vi drog till skolan. Hade nationellt hela förmiddagen och sen fick vi sluta efter att ha tjatat lite på lärarna. Är inte fel att sluta kvart över 1 ist för 4! Kom hem och la mig i solen. Käkade glass med brorsan och sen ikväll var det träning. Kom hem för nån timme sen och nu ligger jag och Chillar i soffan. Ska ta och kolla big brother nu tänkte jag.
Hoppas jag kan uppdatera mer imorgon!
.
Puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0