älskade fredag!

Hejsan!
Sitter på näst sista lektionen idag som är tyska. Dagen har rullat på fort! :) började med metteprov som gick sådär, sen svenska och efter det var det samhällskunskap. Bästa lektionen idag eftersom vi fick kolla film hela lektionen! :)
Efter denna lektion är det bara idrott kvar och sen ska jag hem för att börja kvällen med lite mys med Frida, blir god mat och sen kanske film eller om vi drar ut en stund. Ska ju jobba imorgon så kommer ta det ganska lugnt ikväll. Ganska skönt att jag inte börjar förens 11 iaf! Sen är det ju fest som gäller imorgon kväll och det ser lovande ut just nu!
.
Känner att jag har blivit lite dålig på att blogga, tror det beror på att jag inte har tiden och varje sekund går till någonting annat. Lite tråkigt, men ska försöka förbättra mig!
Men nu ska jag ta och jobba lite på tyskan.
.
puss:*
blir en bild på dig och mig, bara för att du är så bra och alltid gör mig glad! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0