riktigt dåligt med uppdateringar!

Hejsan!
Vet att jag haft sjukt dåligt med uppdateringar denna veckan men jag har inte vart på blogghumör!
helgen har varit lugn men ändå ganska rolig. Blev fest i fredags men var nykter för kände inte alls för att dricka. Sen i lördags blev det först shopping och lunch med min goa vän Elin sen åkte jag hem och färgade håret. Tro det eller ej men min bror gjorde det på mig och frågan är nog om inte han borde gå frisör, han gjorde ett riktigt bra jobb och jag är förvånad. Men nöjd blev jag :D På kvällen drog jag och några till hem till Lizette där vi grillade, spelade kort och kolla film. Riktigt länge sen jag skrattade så mycket, kunde verkligen inte sluta skratta!! Tror det beror på att jag har så underbara vänner!
.
Dagen idag har vart chill. Drog in till stan och kollade balen och alla var så fina. Drog sen och käkade med några killkompisar och sen har vi bara suttit och snackat hela kvällen! Nu ska jag ta och krypa ner under täcket och sova.
.
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0