natt full av äventyr!

Heejsan! ber om ursäkt för den dåliga bloggningen igår! åkte hem med halv 3 bussen, hjälpte mamma att städa och packa och sen kom jennifer. Vi fixade oss och chillade. Vid halv 10 kom Frida och vi hade tänkt ha en tjejkväll, men så blev det inte. Utan istället tog vi oss en väldigt LÅNG promenad. Hamnade till slut hemma hos en kill kompis där det var grogg med goa killar. Va la där vid halv 2 inatt så man kan ju säga att jag är ganska så bakis idag med tanke på att det blev en hel den dricka inatt och att man dessutom började vid 2 ;) Bestämde oss sen för att sova dä, eftersom vi inte kom hem. Har dock inte sovit mer än kanske 1 h så är sjukt trött, vilket gör en ännu mer orkelös.
.
Kom hem för en stund sen och har precis kommit ur en underbar dusch. Nu ska jag snart packa ner det sista och sen kommer Linn så får la vi börja tagga för vår lilla resa som börjar inatt. Känns inte som det var ett år sedan man var iväg, kan inte riktigt fatta att vi ska åka. AWESOME!
Nej först måste jag bli lite piggare innan jag reser mig från sängen igen!
.
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0