Vilken sjuk helg

Har haft en så sjuk helg men såååå bra! I fredags kväll fick 5 dumma idioter (varav jag en av dom) för sig att dra till Branäs och hälsa på några kompisar som var där och åkte skidor! Vi åkte hela natten och överraskade dom när vi kom fram. Sen blev det snowboardåkning hela dagen med min nya snowboard, grym var den! Sen blev det fest i deras stuga hela kvällen/natten! En timme innan vi skulle vara ute ur stugan vaknade jag och väckte alla. Fick smått panik då stugan så ut som ett helvete! Men 14 personer på 50 min lyckades få den fin och vi kunde lämna stugan i gott skick och åka hem igen! Detta var en kort historia om min grymma helg! Nu är jag hemma igen och ska snart sova. Imon är det nyår och det ska bli en mysig middag och sen fest!

Puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0