tidsfördriv

. Vad heter du? Annie Bengtsson

2. Hur gammal är du? 17 

3. Vart bor du? Varberg

4. Hårfärg? brunt
5. Ögonfärg? blå
6. Hur lång är du? 161
7. Kär? nej

8. Singel eller upptagen? singel

9. Hur många har du kysst? ingen aning

10. När och vem pussade du senast? - 

11. Har du hånglat med någon av samma kön? haha jaa

13. Vem var du tillsammans med i ditt senaste förhållande? Filip

14. Dumpat någon? nej

15. Blivit dumpad? japp

16. Vad för killar föredrar du mest? snäll, omtänksam

17. Vad har du för mobil? iPhone
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? resa och spara
19. Favoritland? Turkiet 
20. Favoritfärg? svart
21. Film? LOL
22. Bok? deckare
23. Killar eller tjejer? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? mina ögon
25. Vad gillar du minst med dig själv? Mina ben... 
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan: min pappa
27. En person du älskar - min familj och mina vänner 
28. En person du hatar Hatar ingen!
29. Ut och festa eller myskväll? Behöver inte festa men vill gärna att det händer saker hela tiden  
30. Saknar du någon just nu? aa
31. Vad är det bästa som hänt dig? börja gymnasiet och även fått tillbaka kontakten med gamla vänner

32. Beroende av något? sällskap och träning 

33. Ditt livs största misstag? tror inte jag har något livs misstag

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? skulle inte klara av att vara med en person hela tiden.

35. Har du några tatueringar? nepp!

36. Piercingar? naveln, öronen

38. Har du någon förebild? nej 

39. Vad ska du göra idag? plugga resten av kvällen

40. Vad är det värsta du vet? 

41. Vad är det bästa du vet? Mycket!

43. Vad vill du ha just nu? skidresa

42. Vad åt du senast? kvällsmat

44. Vad köpte du senast? en banan

45. Vem är din favorit kändis? har inte direkt någon

46. Vilken är din favoritställning? Finns många som är bra

47. Tränar du? yees

48. När går du och lägger dig? när jag är trött :D 

49. Vad är klockan nu? 19.10

50. Är du nöjd med ditt liv? jadå

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0