tuff träning!

Hejsan, dagen har vart en stor röra idag ;) åkte från frida imorse till skolan och trodde då att jag glömt mobilen men hade som tur va inte det. Sen massa tråkiga lektioner, men måste säga att vår klass är väldigt bra på att sjunga speciellt på engelska lektionerna. Efter skolan stack ja direkt till stan och mötte upp mamma. Gick där i två timmar och sen direkt till fotbollsträningen som var tuff idag, skulle bara springa och efterosm jag precis ätit höll jag på att spy. Men klarade mig och nu är jag hemma igen. Ska lägga mig och kolla film nu och sen sova, tuff skoldag imon och sen kalas och jobb på lördag morgon :( Men sen blir det en riktigt härlig kräftskiva på lördag med sjukt bra folk :D
Saknar dock min lilla älskling!!<3 har inte träffat han på flera dagar för båda har haft fullt upp. :( 
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0