Mac book!!

Hejsan!
ursäkta för den dåliga uppdateringen, men har faktiskt inte haft tid förra veckan. Det var träningar, kompisar och filip. Helgen var kanske inte den roligaste. Men nått som var riktigt skoj var att jag fick träffa min saknade lilla jeffner! :D hahah hade ju lika skoj som vi brukar , men vi får la hoppas på en bättre helg nu!
Idag var det skola iigen och då fick vi våra macbookar så nu kan jag blogga i skolan med och det känns lite roligare för då får ni reda på lite mer av vad som händer under dagen!
Nu ska jag ta och kolla idol missa dagens avsnit på tv!

puss :*

älskar dig vännen!

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Älskar dig gumman <3

2011-09-05 @ 23:35:57
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0