Godmorgon mina kära läsare!

Godmorgon, redan fredag! :O jag tycker alla veckor bara springer iväg tycker inte ni det också? Är på jätte bra humör just nu och hoppas det håller i sig hela dagen :D som sagt fredag idag vilket betyder att vi har en tuff dag i skolan, men våran tyska lektion är instäld idag så kommer ha ett hål från 12 till 14:50 vilket inte är så jätte kul när man bara vill hem!
Men under den tiden ska jag och Emelie nog dra oss ner mot stan och kolla runt lite, finns lite saker jag skulle behöva köpa.
Var ju på ge-kås igår och fick med mig massa bra att ha saker hem. köpte bland annat ett par snygga hörlurar.
Har fixat mig klart nu och ska snart gå upp till bussen.
Vet inte riktigt vad som händer ikv, men får la ta dagen som den kommer :)
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0