promenad med brorsan

Heeeeeeeeey!
hur har eran dag vart?
jag börjar känna mig lite friskare nu, kanske beror på att det är fredag imon vilket är toppen! :D ska ju dock jobba hela helgen men slipper iaf skolan!
Dagen har varit bra, väldigt chill lektioner så det var gött! var hemma hos filip en stund innan men så behövde han åka på hockey träning så jag drog hem :) käkade lite och sen tog jag och brorsan en lång promenad på en 1 h vilket var väldigt skönt! skoj att snacka med han för en gångs skull!! :D
nu blir det massa plugg inför imon, då jag har samhällskunskaps prov och tyska förhör!
puss :*
love you!

Kommentarer
Postat av: sofie

söta ni e mina kära små syskon :)

2011-10-20 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0