Fredag 7/10-11

Godmorgon!
Fredag idag vilket är väldigt skönt, känns som jag kommer behöva vila upp mig i helgen asså!
Har precis fixat klart mig och ska snart gå till bussen. Börjar dagen med ett matteprov och sen svenska, samhällskunskap, mat, tyska, idrott! Så jag har en lång dag framför mig! Men fredagarna brukar gå rät fort trots allt! :D
Efter skolan ska jag hem och fira pappa lite, som fyller år idag! GRATTIS! :D
Får se vad som händer sen men kommer nog alltid på nått. Dock ska jag gå och lägga mig tidigt ikv! :D
Nej får dra mig mot bussen nu!
puss:*
Sitter och kollar igenom gamla bilder och hittar då den här, älskar lockigt hår, dock kan jag inte locka mitt egna hår! utan nån måste alltid göra det på mig, passar jag i det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0