sängen nu!

Efter en lång och mysig kväll ska jag nu ta och krypa ner i min underbara säng. Var ute och sprang innan med Linn och sen gjorde vi lite styrka på det (y fick även hjälpt henne med matten och pluggat lite själv! Sen kom frida och jag å Linn tog oss varsin dusch och sen drog vi till Lillen och kolla hockey med han och bob!
Nu ska jag som sagt ta och sova, ska upp tidigt imon för ett långt matteprov, iof börjar jag alltid tidigt på fredagar. Men det är alltid jobbigt att börja så tidigt med ett prov man har knappt vaknat då :S får hoppas det går bra nu med, känns rätt okeey just nu!
.
Men sen är våran idrott inställd så får sluta en och en halv timme tidigare imon med! as härligt att börja helgen så!
.
.
puss :*
Ni är så sjukt bra tjejer! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0