ojojoj!!

Vad händer med mig när det blir lov??
Jag rymmer typ från datorn och försöker tillbringa all tid med mina vänner! men det är kanske så det ska vara!
Förlåt för att jag vart så dålig på att uppdatera men har haft fullt upp med allt annat och haft riktigt skoj!
I lördags var det halloween fest och jag hade så sjukt skoj! sen i söndags var det chill dag med vännerna och samma sak i måndags! älskar mina vänner, ni är så sjukt bra!! :D
Idag har det vart en mys dag med familjen! fick iaf först en sovmorgon sen bar det av till stan och fixade massa saker och hälsa på mormor på sjukhuset :/ tur att du mår bättre nu! sen hem till syrran på fika och lite så! åkte hem en snabbis innan det blev dags för träning, och nu sitter man här!
Får se vad som händer ikv, det blir lugnt iaf för imorgon är det jobb som gäller mellan 6-14!
puss:*
först en bild på det fina hjärtat som vi va och la på morfars grav!
sen va här lite sköna bilder från helgens fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0