oj vilken storm!

Oj det är verkligen världens storm ute!
Träningen blev inställd pga av stormen med, inte okeey!
Så eftermiddagen har jag tillbringat i mitt rum! så det är jättefint nu, var väldigt dammigt och så innan! men nu är det fint och jag har verkligen fått in första advent känslan! Saknar dock min lilla älskling filip som vart och spelat match hela helgen så vi inte har kunnat träffas, hade vart mysigt att bara ligga och kolla film med han nu! Vi hade fyra månader i fredags med! I love you! :*
.
Nej nu ska jag sätta mig och skriva årets önskelista, längtar faktiskt till jul! :D
.
Puss:*
väldigt dålig bild men ett ny städat rum iaf!
finns inget mysigare än tända ljus en sån här kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0