Måndag!

Hejsan!
Har haft en chill skoldag med bara två lektioner! :D
Kom dock inte hem förens halv 4 pga dom dåliga busstider som finns!
Sitter just nu och kollar andra avenyn, var ett bra tag sen jag såg det så det är riktigt bra! Har även hunnit med att göra lite matte också! Ska nog vara med Frida Linn och Emelie en stund sen innan jag drar iväg och tränar! känner att jag faktiskt har börjat bli riktigt duktig med det nu! :)
.
Förlåt för att det har varit så dålig uppdatering igår, men åkte hem till farmor och farfar en stund och fikade och sen kom Linn och Frida upp till mig! Linn tog sig en liten sovstund medans jag var och tränade! När jag kom hem så åkte vi nästan direkt till Frida där vi sov! Mysigt! (y haha flum som vanligt! :) men älskar er tjejer!
.
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0