lugn lördag för min del

Hejsan på er!
Kom precis från Linn där jag tillbringat gårdagskvällen och natten! mys :D
Igår kväll var vi ute och gled runt och bara chillade! hände inte så mycket först men sen lite senare träffade vi ett glatt gäng och gled runt lite med dom! :)
somnade väl vid 2 eller något!
.
Idag tog vi lite sovmorgon och gick upp vid typ halv 12. Frida Linn och jag drog oss mot coop för att köpa nybakade frallor! Precis när vi går ut genom ytterdörren börjar det naturligtvis regna och vi var ganska blöta när vi sen kom fram till coop. Köpte frallorna och sen hem och åt en god lång frukost! Har bara chillat sen dess och sen kom fridas pappa och hämtade mig och frida. Så nu sitter jag här och har precis duschat. Ska fixa mig lite nu och sen ska jag iväg och servera på ett julbord. Inte så jätteroligt när man vet att ens bästa vänner är på lokalfest och bara ger den!
Känner dock inte för att dricka ikväll men jag blir ändå avundsjuk på dom små brudarna! Så får väl se vad jag gör när jag kommer hem därifrån men det blir lugnt i alla fall.
.
puss:*
love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0