Lovet slut och nu startar bloggen upp igen!

Hejsan på er!
Under lovet har jag varit väldigt dålig på att blogga!! Men har haft massa roligt att göra så det har inte funnits tid över. Men nu när skolan börjat igen ska jag sätta fart så länge som det inte är för mycket i skolan.
.
Lovet har som sagt vart bra och jag har hunnit med att träffa många kompisar och kommit ännu närmare vissa. Det har varit väldigt chill, men det behövde jag! Har även hunnit med att festa lite och hade mycket roligt i lördags då jag även hann med att vara lite överallt, började med förfest och lite mat hos linn, sen vidare till Elin va där till typ 1, upp till skällinge träffa ett galet gäng, åka lite bil och sen efterfest hos backe! var hemma halv 5 och då kan man ju säga att jag var helt slut!
.
.
Så igår tog jag det mest lugnt, tog en lång promenad med frida och sen avslutades lovet med en tjock god pizza!
vaknade upp idag och var lite små trött, drog till skolan och hade bara två lektioner, chill!! Fick dock vänta på bussen i nån timme :( Men nu är jag iaf hemma och har precis pluggat lite matte, ska se till eller iaf försöka förberda mig så mycket som möjligt inför provet på fredag! sen ikv blir det lite träning!
.
puss:*
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0