Lördag 19/11-11

Hejsan på er allesammans!
Ska börja med att tacka Leah för den sjukt goda maten hon gjorde, har inte varit så mätt på länge! Det var det godaste jag ätit på mycket länge! :D riktigt mysig med lite tjejsnack med!
Kvällen för mig fortsatte sen hos Linn där vi bara chillade och hjälpte Niklas att färga håret! :D
Kom hem vid 2 och då blev det sängen!
.
Vaknade idag vid 10 och då blev det till att käka lite sen följde jag med pappa till farmor och farfar. Hjälpte pappa med lite saker och sen åkte vi hem igen! gjorde pannkakor till pappa innan jag tog på mig spring kläderna och drog ut på en runda.
När jag kom hem igen mötte jag bäckis precis utanför och vi stod och snackade om kvällen, så nu är den typ helt planerad med!
Blir först en liten förfest och sen vidare på fest (y
.
Just nu sitter jag med en ansiktsmask och bara chillar! sen blir det duschen och sen förberda mig inför kvällen! :D
.
Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0