fika på stan med en vän!

Hejsan! :)
Kom precis hem, har varit och fikat i stan med Natalie. Var ett tag sen vi träffades så hade mycket att snacka om!
Nu sitter jag och väntar på min lilla kusin eller ja hon är ju inte så liten längre, men du kommer alltid vara liten för mig :D Ska hjälpa henne med hennes nya iphone!
.
Sen ikv så blir det utgång, har planerat en del men sen får vi se vart vi hamnar till slut, ska iaf vara med mina underbara vänner! :D Och idag känner jag verkligen för att ge den som aldrig förr!
.
puss:*
blir en bild på min söta kusin!

Kommentarer
Postat av: Natalie Markusson

Ett år sedan idag..

Jag ska bli nykterist från och med nu..<3

2011-11-12 @ 14:52:05
URL: http://nataliemarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0