Våren är påväg!

Hejj!
Dagen började med NO nationellt prov och det gick faktiskt bra, svarade på allt och är nöjd! sen hade vi bara musik och idrott med! idrotten var riktigt slapp eftersom vi bara låg och slappnade av till nån lugn musik hela lektionen! råkade somna lite med (y
kom hem precis och just nu äter jag god glass och läser i min engelskabok! prov snart så får börja plugga lite!
ska även ut och springa om typ 45 min med stina och bredgaard! sprang ju inte i måndags och igår hann jag inte så det får bli idag och imon ist! ska bli riktigt skönt att komma ut i detta vädret och vi har bestämt oss för en lång runda! :D
Gick precis ut för jag tänkte ta en fin vår bild på den blå himmelen och då hittade jag årets första blommor! det betyder ju ändå att våren är påväg!

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0