Våååår!

Nu är jag hemma iegn, eller jag har vart hemma en stund men ändå!
Det var riktigt skönt att vara ute idag kände att man kunde bli lite varm ist för att frysa, våren är på väg! (y
Tänkte snabbt snabbt skriva lite om dagen, den har vart helt okeey! det är ju våga vägra vinter dagen idag så jag och emelie har gått med shorts linne och flippflopp :D lite kallt men det gick! Gjorde B-delen på fysik provet det nationella idag, gick bra och min labb var godkänd, min lärare hade inte ändrat nått! Sen hade vi syslöjd,engenska,svenska och idrott med så det har vart helt okeey idag! ska ta coh plugga lite nu inför engelska provet på onsdag!
Sen ska jag nog ta fram min resväska inför Branäs resan med! känns lite konsitgt att vi ska upp till snön nu när det börjar bli vår här, men det ska bli skoj att få vara med klassen iaf! :D
min kamera vill inte som jag så blir lite mer bilder sen!

puss :*

Björn och Emelie!

Bäckis och johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0