I do what i want to do!

Heejsan! :D
Nu är jag tillbaka! :) dagen har vart helt okeey ;) startade med en kort NO lektion innan vi tog bussen till simhallen där vi skulle livrädda varandra! gick bra och jag var godkänd :) sen äta på håstensskolan där vi även träffade vår gamla so lärare victoria! :) Efter maten åkte vi tillbaka till skolan och hade en lektion till, engelska! sen sluta vi (y när jag kom hem började jag plugga lite och fick börjat på tyskan och även kollat engelskan! Sen fick jag sms om att mitt paket kommit så jag stack till affären och hämtade det, mina kläder! :D Är ganska nöjd ändå! resten av eftermiddagen spenderade jag med jonna och bredgaard,vi gick promenad! Gick riktigt långt idag faktiskt. Kom hem för en stund sen och har precis ätit god mat, nu ska jag nog plugga lite mer och sen ha ett litet hemmaspa känner att min kropp behöver det! :D

puss :*

vitt linne, lite pösigt

lila tjocktröja. Fast är inte riktigt nöjd med den, ville ha den lite mer lila :D

köpte även en bh en bikini underdel! men orkar inte lägga ut bild på det,
ett par shorts också som inte kommit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0