Dead by April :)

Hejj, förlåt för att det inte blev så mkt bloggning igår! men åkte ju som sagt iväg till emelie och sen när jag kom hem orkade inte jag starta datorn! men vi hade skoj och träffade på Elin, Heikki, Linus och Krister när vi va där, vi stog och snacka med dom hela tiden typ. Det kom fram en snäll man till oss och ville bjuda på fanta så sa vi först nej, men sen sa han att han jätte gärna ville köpa det till oss! och vi fick ge oss så vi sa okeey, när han sen kom med dom frågade han oss:
- vart tror ni jag har vart idag? (visar ett band på armen)
- har du vart på sjukhuset?
- ja, mår inte så bra och försvinner snart, så jag ville bara va snäll och ge er något!
Vi visste inte vad vi skulle säga men vi tackade honom och sen gick han!
Men sjukt snäll gubbe egentligen! :)

Dagen har vart bra och faktiskt riktigt rolig, vi hade bara två lektioner på förmiddagen sen var det mat. Efter maten åkte vi buss till vidhögeskolan (veddige skola) och kollade/lyssnade på dead by april! :D riktigt bra faktiskt, det kändes lite mer personligt när man fick ställa frågor till dom och snacka med dom! :) kom hem för en stund sen och nu ska jag tillbringa eftermiddagen framför mina kemi papper! ikväll ska jag ut och springa, var ett tag sen nu eftersom vi vart iväg och jag vart förkyld ;)

puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0