Dålig uppdatering!

Heeeey!
Känner att uppdateringen denan helgen inte vart så bra! men har ju vart med emelie och då hinner man inte blogga så mkt! igår kväll var vi med bäckis och björn, men vi gjorde inte så mkt! vi åkte hem ganska tidigt med eftersom vi skulle upp tidigt idag och åka på tävling :)
Det gik riktigt bra för emelie och hennes lag idag och dom tog hem vinsten! grattis!
Kom hem för en stund sen och har precis duschat, nu ska jag sätta mig med mina tyskaglosor :( sen blir det tven är sjukt trött och har ont i huvudet! :(
men tänkte lägga upp lite bilder från helgen, det är la typ första gången jag har hästbilder här men lägger upp några och sen får ni kolla in emelies blogg för hon lägger nog upp några med när hon fått dom av mig!

puss :*














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0