söndag!

Hejj påer!
Vaknade för nån timme sen bredvid emelie, slappa en stund till innan hon åkte hem! nu har jag precis duschat och väntar på att mamma ska laga klart middagen! sen vid 3 ska jag till minb farmor och farfar och fika med släkten!
Kvällen igår var helt okeey, vi va här och grogga lite coh typ snacka jag emelie,björn och bäckis!
dom stack hem vid 1 eller nått och då drog jag och emelie ut på kvällspromenad! kom hem igen vid halv tre och gick och la oss!
här kmr några bilder från igår!

några fina bilder! (y

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

var du tvungen att ta dom hemskaste bilderna också? xd <3

2011-01-17 @ 22:39:28
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0