Är hur trött som helst...

Hejj på er allesammans! ;)
tur att det är fredag imon för jag känner att jag behöver helg! ;)
Skolan var la okeey idag hade först ett ganska långt no prov, men det var ganska lätt! sen slapp vi matten och sen idrott! efter maten hade vi so, men jag var inte med på hela utan jag gick till syv! blev dock inte ett dugg klokare på mitt val :/ sen en kvarts engelska lektion rätt slappt innna vi slutade! var hemma tidigare idag eftersom vi slutar tidigt på tosdagar! kom hem och plugga lite och sen har jag städat! känner mig riktigt duktig (y
nu är jag sjukt trött och är ensam hemma så snart ska jag slänga mig framför teven och invänta handbollsmatchen mellan Sverige-Polen! som dom måste vinna! ;)

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0