slappt!

kvällen igår va ganska bra ändå förutom att det sög på powerplay och vi kom inte hem förenes halv 1! Sen åkte vi till nordan lite och där satt vi och drack lite och ja sen slutade det som det gjorde! vi sov iaf där för vi orkade inte gå hem!
vaknade idag vid halv 9 och va sjukt trött och kunde inte somna om, så fick typ sovit tre timmar :S så är sjukt trött just nu och jag och natalie har inte gjort så idag mkt vi åkte hem från emelie vid halv 2 sen har vi kollat film och jag har färgat hennes hår! nu ligger hon och har precis fått färg på ögonfransarna ;) sen ska hon la bara färga mina också! hoppas emelie kommer snart och ikv blir det myys med dom! :D <3
ska lägga hår inpackning i mitt hår snart med så måste dra igen! ;)

här kommer några snyggabilder på oss snygga tjejer!















Ni är bara för underbara! :*

Kommentarer
Postat av: Natalie

var ju ett tag sen..

2011-04-02 @ 19:10:22
URL: http://natalielovisamarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0