förlåt för att det är lite dålig uppdatering!

Hejj! ;)
kan börja med att bertätta att kvällen igår va myyyyyys med dom bästa! :* kollade film käkade kebabtallrik och sen kladdkaka! gick och la oss rätt tidigt natalie somnade lite tidigare och jag och emelie låg och snacka rätt länge om allt möjligt! <3
dagen idag har vart rikitgt slapp vakande vid halv 2 och då hade natalie redan åkt! jag och emelie gick upp gjorde lite nudlar och sen kollade vi film (the last song) :D emelie hann inte se klart den för hon åkte hem vid 3 eller nått! men jag har precis kollat klart på den och det är konstigt men man gråter varje gång man ser den även om man sett den as många gånger! nu ska jag plocka iordning lite på mitt rum och sen blir det nog en film till!
ikv kommer min syster, jens och wilma hit på äter lite! kul att träffa dom ;D orkade inte följa med dit igår när mamma och pappa va det xD
En sak till det är bara en vecka kvar tills det är lov och det betyder att jag drar till fjällen! ;D vilket kommer bli AWESOME

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0