Tagga, tagga, tagga!!

Är faktiskt på riktigt bra humör, och huvudvärken är borta!! Det är nog något i skolan som jag inte tål som gör att jag får huvudvärk hela tiden. Var och hälsade på farmor och farfar en stund efter skolan, hjälpte även farmor att färga håret! :) Tycker hon är rätt cool som jämt ska ha fixat och färgat hår!
.
Nu sitter jag och väntar på emelie som kommer vilken minut som helst! Vi ska käka lite och fixa oss och sen drar vi vidare på fest! ;) Hoppas på en bra fest! ska ta det rätt lugnt, eftersom jag har matcher imon att spela. Men måste ge den lite, för det förtjänar jag efter denna ¨långa¨ vecka! veckorna går så sjukt fort :O 
.
Nu kom emelie och vi får börja föra lite! ;*
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0