nyårsafton

Heeeeeeeey!
Sista dagen på 2011 och jag är hur taggad som helst. Hoppas på en grymt bra fest nu! ligger i min säng just nu och väntar på molly och jonna. Har precis duschat så nu ligger jag och chillar. ligger och funderar på hur jag ska ha mitt hår, lockigt, platt eller vågit. Ska fråga tjejerna när dom kommer, vad dom tycker. Men vi får la se sen hur det blir.
.
Vad ska man egentligen säga om detta året. Det har hänt mycket iaf. Träffat många nya vänner, haft sitt första riktigt jobb, börjat i ny skola och självklart vart på massa grymma fester. Men även stött på många jobbiga problem, vissa har löst sig andra inte. Men jag måste nog säga att jag haft ett bra år. Nu taggar vi om och laddar inför 2012 ist och hoppas på att det blir ännu bättre än detta året.
.
Dags för mig att snart börja fixa mig för jag ska vara på festen redan vid 4 och fixa massa och så. Och jag är en sån som älskar att chilla när jag ska fixa mig, det är så jobbigt när man måste stressa.
.
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0