Lördag 10/12-11

Hejsan :)
Dagen idag har varit lugn, vaknade bredvid Jennifer och sen chilla vi en stund innna vi åkte och lämnade henne och åkte till min syster och sen vidare till mormor! :) Just nu sitter jag och kollar klänningar på nelly.com, har precis beställt min nyårsklänning med! :D 
Ikväll blir det grogg med lite goa vänner! men först kommer frida och linn hit, vi har en del att snacka om! Ni är verkligen underbara!
Kvällen igår var la okeey, hade dock velat att det skulle hänt något mer för jag va först på jättebra humör och taggad för en rolig kväll, men sen slutade det med film, spel och snack. Men eftersom jag var väldigt trött egentligen efter veckan så var det la inte helt fel att sitta hemma heller!
Men nu ska jag ta och börja fixa mig!
.
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0