I think about you all the time

Hejsan!
Lite dålig uppdatering h'r av mig under dagarna. Men dagen idag har funkat bra, var dock sjukt trött sista lektionen men klarade mig :) Sen drog jag hem och åt lite och sen ut och springa en runda med molly, körde även lite styrka när jag kom hem, vilket verkligen behövs!! Älskar att vara ute känns som man verkligen kan tänka igenom allt då. Nu har mina kära vänner Linn och Frida dratt sig hemåt och jag ska snart gå och lägga mig, är sjukt trött och börjar tidigt imorgon. Sen ska jag jobba hela helgen och dom få timmarna jag är ledig mellan jobbet är fullbokade. Men tror det kommer bli en riktigt bra helg.
.
puss:*
jag i mina chillkläder tidigare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0