Dagarna räknas ner.

Hejsan I´m back!
Jag är tillbaka efter en helgs uppehåll! tänkte bara skriva lite snabbt om helgen som var helt okeey. Började med en chill fredags eftermiddag och kväll med underbara personer. Var uppe med tuppen i lördags och åkte till jobbet. Jobbade hela dagen och efter jobbet åkte jag dirket hem till Linn där jag duschade och sen fixade mig inför kvällens fest.
Vi åkte först till Hanna på förfest, riktigt lyckat måste jag säga! Kul att det var ett blandat gäng tjejer som var hur glada som helst och gav den som f....n! Sen drog vi vidare på lokalfest i tvååker. Det var helt okeey, men jag åkte hem rätt tidigt var väldigt trött och så. Jag och Emelie var ute i minusgrader i linne och shorts med, väldigt bra! eller inte!! Men jag blev iaf inte sjukare utan ist tvärtom, blev av med min onda hals och hosta. Men vem vet det kanske kommer tillbaka?
Sen på söndagen var det jobb från 12-17 och sen hem och baka lite julgodis med familjen. Gjorde en ny sort men dom blev inte så goda, så jag la ner det och tog en kort promenad med Frida sen mötte vi upp P och Adam och var hos mig och chillade resten av kvällen :) När dom hade åkt blev det duschen sen sängen.
.
Vaknade upp idag och var sjukt trött :/ men kämpade mig till skolan ändå, hade ju bara 3 lektioner och sen hem med bussen igen och städa rummet. När min bror kom hem blev det mys med film och krabelurer med han! :D
Kom in för nån timme sen efter att ha vart ute en lång stund med molly och sprungit lite. Nu sitter jag för första gången på väldigt länge faktiskt framför teven och bara chillar :D Bara 5 dagar kvar till jul nu! sjukt ändå vad fort det går, får ta och titta på julkalender har missat några avsnitt nu!
.
puss :*
denna bild får avsluta en denna helg <3

Kommentarer
Postat av: Linn Andersson

Bästa helgen på länge, spenderades ju med de bästa folket! Love u!

2011-12-20 @ 23:10:49
URL: http://linnaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0