Bara en dag kvar!

Godmorgon på er! förlåt för min extremt dåliga uppdatering. Bloggen kommer alltid lite i sista hand på lovet, eftersom jag alltid har fullt upp med allt annat! men ska försöka ändra det.
.
Lovet har börjat bra och jag har blandannat firat en kompis födelsedag och sen även vart ute och sladdat lite i snön. Så helt enkelt har jag bara varit med kompisar. Igårkväll tog jag det bara lugnt, klädde granen med familjen, träffade molly och kollade film. Hann även med att fixa lite bilder bland annat på wilma, så slänger upp dom snart.
.
Vaknade för en stund sen och ska snart dra mig upp för att få i mig lite mat är sjukt hungrig min mage skriker! :O
Sen får vi se vad som händer idag. Det är bara en dag kvar till julafton :D Nu är all snö borta vilket är tråkigt för jag tyckte den låg så fint och kom perfekt innan jul. Men ligga kvar det fick den inte :(
Har även planerat in nyår också, vilket känns bra. Klänningen är köpt bild på den kommer nån dag.
Nej nu måste jag ha mat är as hungrig.
.
puss:* '

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fin bild :)

2011-12-24 @ 02:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0