lite dålig på det här!

Hej på er, det var ett tag sen jag var här senast!
Men dagarna rinner iväg och jag har hela tiden fullt upp! dom senaste dagarna har bestått av lisebergsbesök, vindsurfing, filmkväll och jobb.
Det var riktigt skoj på liseberg! hade till och med mod för atmosfear! :D blev dock lite besviken på den eftersom jag trodde den skulle vara läskigare. Men jag hann inte reagera så mycket innan man var nere igen!
Idag har jag tatt en riktigt lång promenad med en väldigt saknad Molly, det var aldeles för länge sen vi träffades så det var verkligen på tiden nu! hade ganska mycket att snacka om fall man säger så! kom hem för en stund sen och nu är jag jätte blöt för det regna ute :/ sitter och väntar på mammas kötbullar med makaroner! :D sen blir det jobb mellan 15-19 ganska chill dag idag vilket är väldigt skönt! Har bara två dagar kvar på sommarlovet, sen är jag ledig sista veckan och då blir det iväg med brudarna på äventyr! (y
Nu ska jag ha mat!!

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0