I´m back!!!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!
Nu är jag tillbaka igen efter nästan en månads uppehåll. Eller uppehåll och uppehåll, vi har inte haft något internet så jag har inte tyckt det vart någon idé att blogga via iphonen.
Men som sagt nu är det tillbaks och sommarlovet är snart slut. NEJ så kan jag inte säga det är ju faktiskt 3 veckor kvar innan man börjar PS.
Har hunnit med mycket och har hela tiden haft fullt upp. Nu är jag nästan precis hemkommen från danskarna, där har jag vart och spela cup med tofta gif. Är faktiskt nöjd med matcherna. :)
har ju inte vart så bra väder denna sommar, Så man har ju inte precis kunnat sola :( men jag har jobbat rätt mkt så det är ganska okeey. ska jobba 2 veckor till sen är jag ledig sista veckan och då blir det nog myyys med bästa brudarna :)
Just det har ju även hunnit ha min födelsedagsfest och sen har det vart w&w och massa andra spännande och roliga saker. Kan ju inte precis berätta varenda dag här på ett blogginlägg för då skulle det bli flera kilometer långt!
Men sommaren hitills har vart bra även om inte vädret vart lika bra!
Idag är det jobb som gäller och ikv kommer syrran och Wilma hit och grillar (y
Nej nu måste jag börja fixa mig och dra mig.
Har ju si sådär ganska många bilder som kommer komma upp så fort jag fått in dom på datorn.

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0