Godmorgon, Godmorgon!

Godmorgon på er!
sitter just nu och äter lite frukost! ska snart börja packa och fixa iordning mig inför dagens lilla utflykt till fridas stuga! Som jag bertättat tidigare ska jag och några kompisar iväg på ett äventyr några dagar!
vi ska nämligen åka till fridas stuga och chilla och ha skoj! Men vi kommer inte ah någon dator där så jag kommer inte kunna blogga så mkt, har jag täckning på mobilen blir det kanske nått mobilinlägg.
Är verkligen as taggad för detta, för att vara med dom bästa brudarna är så grymt skoj, tror aldrig jag skrattar så mkt som jag gör när jag är med er! <3

puss :*



här är några bilder från en annan gång då vi hade rätt skoj och tyckte vi var grymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0