Äntligen! :D

Heeeeeeeeeeej! :D
Nu ska jag äntligen ta och berätta om min vecka, har haft fullt upp varje dag så detta är första kvällen jag är hemma i mitt egna hus kan man säga! har i alla fall haft riktigt skoj!

Helgen: Som alla vet så va jag i Malmö med Natalies familj :) vi bodde på ett fint hotell, Jag och Natalie hade ett eget mysigt litet rum :) matchen gick inte så bra men det var spännade in i det sista. Efter matchen blev det jätte god mat och sen drog jag och Natalie till vårt rum där vi låg och snacka tills vi somnade. Det blev även en del shopping och det fanns många roliga affärer där. Åkte hem igen på söndagen. Var riktigt nöjd med mina köp och hade även haft en underbar helg med min underbar Natalie <3 När mamma och pappa hämtat mig åkte vi till mormor och hälsa på, var väldigt länge sen jag träffade hon. vi var även och kollade på morfars grav, väldigt fina blommor, tänk va tiden gått redan över två år sen du försvann :(
När jag kom hem var jag hemma i ungefär en halvtimme innna Emelie kom, vi stack till donken med Frida och satt där och skrattade åt allt och inget. På vägen hem lyckades Emelie "nästan" köra på en älg. När vi sen kom till Skällinge igen och vart här i nån timme ville Emelie ha milkshake så vi åkte till donken igen och då följde även bäckis med. Sen fick vi köra och lämna milkshake till Jolle och Zico med, riktigt snällt av oss :) Efter det körde vi hem coh då kröp jag ner i min efterlängtade säng!






trött tjej!


Måndag: Vaknade upp i min egen säng :) kollade ut och det var sjukt fint väder ute, så jag käkade bara lite sen la jag mig i solstolen en stund innan jag fixade mig för att åka på jobbintervju! gick bra och jag ska jobba på coop i sommar, ska även jobba någon dag nu detta lovet!
Efter det tog jag moppen ner till centrum där jag träffade Natalie, Jolin, Emelie, kristian och alex ;) vi gick runt lite och sen satte vi oss på ströget och käka lite! hahah, så kul man kan ha med mat ibland asså! När det bara var jag och Natalie kvar drog vi till hajen och köpte godis m.m till kvällen. Den tillbringades hemma hos Natalie med dom som var på stan utom Alex, vi kollade film och ja det blev ganska lyckat. kristian såg öppningen och ja han sköt popcorn påsen över hela rummet och oj han missa och ist träffade han stolpen som var ett glas, det åkte i golvet och sen låg Jolin och plocka glas. Vi hann se en och en halv film sen drog vi hem och sov.

Så kul hade vi med maten!

Tisdag: Vaknade och lika fint väder idag, blev på jätte bra humör och sprang ut till solstolen, låg där en stund sen smsa Jennifer och jag åkte till henne. Hade inte vart där innan men hon var riktigt bra på att förklara vägar, hahah! Vi fiskade och passa hennes lillasyster! Vid 4 följde hon med mig hem och vi var här en stund innan jag drog på min första fotbollsträning på jättelänge! det var riktigt skoj och jag tränar nu med Tofta! :) När jag kom hem igen vid 10 stack jag till Lillen där Jennifer var med lite folk. När vi stått och velat i en timme om vad vi skulle göra stack vi till Backe. Men där var vi inte så länge för jag var så sjukt trött. Kom hem och satte oss i köket och snacka om allt möjligt. sen somnade vi!



snyggt!

Onsdag: Gick upp tidigt eller ja Jennifer vakna tidigt :p
Gick upp och käka lite, när vi sen hade fixat oss och hade lite tid över satte vi oss vid youtube, men ja det var ganska onödigt för det gjorde så vi nästan missa bussen. Vi kom på att vi behövde tanka och när vi sen äntligen kommit till Rolfstorp och svänger ut på 153:an står bussen redan vid affären och vi får panik, svänger in på parkeringen och jag tänkte ja Emelie är där och då tar hon lite extra tid så vi hinner med, men då inser jag att jag har ett stort lås jag inte vet vart jag ska göra av. Det slutar med att jag springer till bussen som håller på att köra, med låset i handen och sen får jag gå på stan med det hela dagen.
Inne i stan lämnade vi Jennifer som skulle träna. Jag och Emelie gick på stan, sen mötte vi upp Natalie och kollade på bio. Hur många lingon finns det i världen. Den var jätte bra :D
När filmen var slut mötte jag upp mamma och gick och köpte skor och sen blev det även två skinjackor. Kom hem från stan vid halv åtta och då kom Emelie och Natalie till mig igen :) vi gick en runda och sen träffade vi Lillen, Bob, Backe och Christian. Vi bestämde oss för att ta en moppe tur och ja det blev en lång tur. Till donken men en lång omväg, sen på hemvägen körde vi med en lång extra runda. Men vi hade ganska skoj iaf! (y
När jag och Natalie kom hem och Emelie åkt kröp vi ner i varsin säng och sov!



Torsdag: Vaknade upp bredvid underbaraste Natalie. Vi låg och snacka en stund innan vi gick och käka. Sen bestämde vi att hon skulle ta kort på mig och all mina nya kläder så vi gjorde det i någon timme, med extra mycket skratt :D Sen lärde min bror mig köra cross, riktigt duktig var jag!
Eftersom det var så varmt idag nästan 20 grader, bestämde vi oss för att åka till affären och köpa glass, MUMS! vi gjorde även hemmagjord kolasås till! (y satt och snackade och sen drog jag på träning och hon åkte hem. Det var skoj idag med fast det gick väldigt mtycket dåligare idag. Kom hem coh hann typ hoppa in i duschen och äta lite innan Emelie och Jolin kom. Efter några minuter kom även Bob, Bäckis och Nordan. Vi kolla film med min bror och sen kom även Emil.
Dom stack hem för någon timme sen och nu äntligen har jag hunnit blogga! Klockan är ju ganska mycket just nu och jag ska krypa ner i sängen nu för jag ska jobba imon så kanske borde vara utvilad. Som tur är börjar jag 2 :)














tror jag fått med det mesta nu!
kommer bild på min andra skinjacka sen!

puss :*


Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0