living my life!

hej;) skolan var slapp började tjugo i tio idag ;D och sen var tyska läraren sjuk vilket gjorde att det blev en slapp tyska lektion ;) efter skolan tog jag bussen in till stan, därför jag inte bloggat nått idag! skulle lämna tillbaka mina strumpbyxor som jag tog fel storlek på :/ måste ha dom tills på fredag ;) gick äcen runt och kola lite hitta en jätte söt klänning från H&M som jag verkligen blev kär i! men kunde inte köpa den ;/ efter det gick jga till mina kusiner och har vart där till typ halv åtta när mamma sluta och kom och hämta mig;) nu sitter jag här och har precis duschat, ska gå och kolla bonde söker fru nu! ;D

ha det gött pussheej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0