Hejj

Hej var inte innne på datan igår , så det blev inget blogginlägg! men skolan var slapp hade sovmorgon, efter skolan åkte jag till farmor för jag skulle fråga om hon viulle köpa blommer som vi säljer för klassen. Sen hjälpte jag henne att baka muffins och fick några;D

idag var det först skolan rätt slappt har inga läxor just nu ;D vi hade även orientering idag vilket brukar vara tråkigt eftersom det alltid är samma banor, men nu var det nya så det var rätt kul. Vi hade bra tid i mål iaf! efter skolan var jag och klippte mig och färga håret! blev la helt okeey nån bilde kommer sen när jag orkar ;) har vart med molly ikv en stund med! farmor och farfar va här med för vi fira pappa. Ett grattis till han ;D <3
nu ska jga hoppa in i duchen och sen blir det sängen är sjukt trött! har vart det hela veckan fast vet inte varför ;S

ha det gött puss heej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0