hejj!

hej på er! dagen har vart slapp. Idrotten idag var rätt skoj hade pilates, det var mycket träning för magen men det är aldrig fel!
efter skolan gick jag coh molly till affären och handlade frukt grädde och glass. Sen hem till mig och göra fruktsallad! as gott (y nu sitter jag här molly gick precis hem. Så nu blir det läsa världens bästa frida tidning, finns det nått bättre än att komma hem och den ligger på köksbordet? ;) Simon fick sina jultidningsgrejor idag och han hade beställt need for speed, så ska sätta mig och spela det ;D

vi hörs senare!

ha det gött pussheej :*

blev en bild på mig och brorsan bara för ahn är så snäll och låter mig spela hans nya spel;)

Kommentarer
Postat av: Abap

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-03-09 @ 07:56:21
URL: http://abap.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0