soooova!

hej kvällen igår va grym till en början men sen blev det jobbigt, men med snälla kompisar som alltid ställer upp för en så klara jag det sen med! kom hem rätt tidigt för jag mådde ju inte bra så mamma och pappa hämta mig!
vaknade idag bredvid frida och ida sen har vi slappat hela dagen och dom åkte hem för en stund sen! tur att man inte är bakis idag iaf! ;D fast är sjukt trött!
ikv blir det bara slappa, ska nog träffa molly och jonna en snabbis! dom var här och lämna min mobil som jag ahr saknat över natten och morgonen!
Är ju även emelies födelsedag idag så får ta och gratta henne! ;D <3 älskar deej tjejen!

ska kolla film och slappa nu! :*

pussheej:*

förra helgen!

fest bilder sen igår!

fest bilder sen igår!

fest bilder sen igår!

fest bilder sen igår!

fest bilder sen igår!

fest bilder sen igår!

fest bilder sen igår!

fest bilder sen igår!
tog inte så många bilder men det var några iaf!




Kommentarer
Postat av: Missy

Ser ganska så tomt ut! =P

2010-11-19 @ 17:43:38
URL: http://enheltarlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0