Mycket dålig uppdatering!

har inte hunnit blogga på två dar nu känns lite jobbigt!
igår var det först skolan hade "nationellt" prov och det gick väl ganska bra tycker jag! sen hade vi tyska läxförhör gick inte så bra ;( efter skolan stack jag med molly och jonna till stallet ochred! ;) väldigt kul har inte ridit på flera månader! sen hem och äta innan vi stack på gympa! känner att jag måste börja träna lite mer och få upp konditionen!

vaknade idag fixade mig och drog till skolan, rätt slapp dag! efter skolan hämtade mamma mig och vi stack ner till halmstad på gymnasiemässa! ;D fick massa nya idér så det var kul! erik grönwall var även där och spelade! han har sjukt bra röst! ;D kom hem för en stund sen och är ganska trött nu så ska kolla klart på robinson sen duscha ochs en blir det nog lägga sig! ;)

ha det gött pussheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0