kallt:O

dagen började med att jag vaknade jätte tidigt och kunde inte somna om :( jag gick upp och fixa mig sen när jag skulle gå till skolan var s´klockan inte så mkt men ändå när jag kmr till skolan har jag missat bussen! :/ så jag får springa till linjebussen som kom precis, vilken tur att jga ahde pengar på busskortet! sen till skolan och första lektionen va sy slöjd kom typ ingen stans! sen va r det matte och efter maten blev det lucia övning, hahah! efter skolan hämta mamma mig och viu åkte med sofie på ridlektion och passa wilma! sjukt kallt var det:/ nu är jag hemma och ska snart äta sen blir det slappa resten av kvällen!

ha det gött pussheej! :*


:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0