gymnasiemässa! ;)

skolan avr mkt slapp idag åkte till halmstad på gymnasiemässan! gick runt där och träffa massa roligt folk! Jag emelie amanda jolin och matilda höll även på att missa bussen! haha.
När vi kom tillbaka till skolan hade vi bara syslöjd och då provade jag min klänning och fortsate på den :D min sy lärare sa att jag borde vara klar med den om en eller två lekioner :DD :*
kom hem fö en stund sen och ska snart ut och köra cross med min bror! sen in och slappa, får la se vad som händer ikv ska kanske va med emelie :D <3

puss :*

två nyktra tjejer! ;d

hitta bilderna på mobilen visste inte att jag hade dom! men ja dom var ju mkt snygga :D

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

men snyggt att man ser mina trosor! xD <3

2010-11-20 @ 01:32:12
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0