dålig uppdatering!

Hej på er! snart lovet slut!:O
blogga inte igår! åkte direkt från frida där jag hade sovit vid 1 sen körde jag och mamam hem emelie och sen vidare till min syster och hälsa på där va en väldigt glad Wilma! träffa mormor också! ;D
sen hem och äta fort innan det bar iväg till frida igen för tjejkväll! mycket lyckade kväll vi var på donken och sen hemma igen vid 12 eller halv ett och kolla film! ;D
vaknade vid 1 idag julia stack hem och emelie hade redan stuckit! jag frida och ida låg och snacka i nån timme innan vi gick upp och käka frukost ;D sen skulle ida med bussen från valinge kyrka så vi gick dit! sen fick jag och frida gå hem också vi gick i värsta geggan så mina skor är bruna:(
kom hem för en stund sen och har precis duschat får la se vad som händer ikv!
ska ta och fixa mig nu! :*

ha det gött pussheej! :)

Kommentarer
Postat av: Sionac

Brilliant site. Cheers.

2011-03-17 @ 18:47:58
URL: http://sionac.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0