tjooo:D

Hej har inte hunnit blogga för ajg ahr haft så mkt varje dag! ;)
i onsdags åkte jag direkt efter skolan till stan för moppe kurs! det gick bra ;) sen när jag kom hem satte jag mig och pluggade på bild provet vi skulle ha på torsdagen. Sen slappa och sova! D,<3

Torsdags, skolan var slapp slutade tidigt. Sen följde jkag med mamma in till stan för att lämna bilen på volvo. Vi fick låna två cyklar där för dom hade inga bilar att låna ut;) sen cyklade vi och köpte moppe hjälm en vit svart ;D<3
sen hem på konfa möte jag molly och christian cyklade dit från skällinge det var väldigt varmt. Efter konfa mötet cyklade jag molly och alex hem ;) var ute och snacka lite. Sen in och plugga inför tyska provet vi hade idag!

fredag, först skolan väldigt slapp slutade vid 1 fast vi hade tyska prov idag och det gick väl som det gick men jag hoppas det gick bra ;) sen hämta mamma mig i skolan och vi tog med gabbi emelie och jolle in till stan. Sen gick vi på stan lite och kollade smycken och sånt jag önskar mig i konfirmation present. Det är jätte svårt att bestämma sig ;( sen hem och käka. Får la se vad som händer sen får la sitta här vid datan eller nått!

ha det gött puss heej! :D<3

Kommentarer
Postat av: Rubennikita

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-03-09 @ 19:19:12
URL: http://rubennikita.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0